Perlu keyakinan diri

0 comments
TAHUN lalu saya mengalami kemalangan kereta dan ia mendatangkan kesan kepada zakar saya apabila ia tidak mampu menegang atau ereksi. Namun, zakar saya boleh ereksi seperti biasa selepas saya pergi berurut. Bagaimanapun, selang beberapa bulan, masalah itu berulang semula. Ia tidak berlaku berterusan, tetapi sebanyak enam kali dalam jangka masa itu. Kini zakar saya kembali normal, tetapi saya bimbang jika ia berulang, terutama apabila saya berkahwin nanti. Adakah ini masalah pada peringkat awal mati pucuk? Apakah rawatan sesuai? MOOD Melaka Zakar mengandungi rangkaian urat saraf serta saluran darah yang sensitif. Ereksi atau ketegangan zakar terjadi apabila pusat kawalan perasaan syahwat terangsang dan mesej itu dihantar ke pusat kawalan ereksi. Urat saraf mengeluarkan sejenis kimia yang diserap ke dalam otot pembuluh darah dalam zakar dan melegakan otot pembuluh darah. Pengaliran darah akan masuk banyak ke dalam otot zakar sehingga ia padat dan tegang. Semua ini berlaku serentak dan pantas jika rangkaian urat saraf dan sistem saluran darah tidak terganggu. Kecederaan pada zakar atau bahagian berdekatannya sedikit sebanyak mengganggu kelancaran sistem serta mengganggu ereksi. Kebiasaannya kecederaan ringan membabitkan tisu lembut tidak serius. Apabila tisu lembut itu pulih, keadaan akan menjadi seperti sedia kala. Didapati ramai lelaki yang mengalami masalah sebegini rasa tertekan dan gagal mendapat ereksi walaupun kecederaannya pulih. Ini kerana kurang keyakinan diri dan mudah terpengaruh kata-kata tukang urut yang sentiasa negatif kerana hendak memasar perniagaannya. Mengurut tisu tercedera boleh mengundang nahas kerana kecederaan itu menjadi lebih teruk. Urutan adalah untuk menyegarkan otot tulang dan bukan otot zakar! Lagipun, perasaan tertekan itu mengakibatkan pengeluaran adrenalin yang menjerut perjalanan darah ke anggota terangsang dan membantutkan kemasukan darah ke dalamnya.
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Perlu keyakinan diri"

Catat Ulasan