Risau sering mimpi

0 comments
SAYA berusia 26 tahun dan belum berkahwin. Adakah kemungkinan air mani boleh keluar tanpa mengalami mimpi melakukan hubungan seks? Saya pernah beberapa kali tersedar daripada tidur dan mendapati kesan seperti tompokan air mani kering. Baru-baru ini, saya mengalami perkara sama tetapi terjaga. Saya cuba menahan daripada mengeluarkan air mani, tetapi gagal. Saya tidak fikir ia air mazi kerana jumlahnya boleh dikatakan banyak. Perkara sama juga berlaku selepas saya membuang air kecil. BOB Johor Air mani ialah campuran cecair daripada pundi aksesori anggota reproduktif lelaki dengan benih lelaki yang keluar secara ejakulasi, sama ada akibat kemuncak syahwat atau mimpi. Pundi aksesori anggota reproduktif lelaki itu membabitkan pundi prostat, pundi seminal, pundi Cowper, pundi epididimis dan pepundi daripada mukosa salur kencing. Jadi, cecair yang keluar daripada anggota kelamin anda adalah air mani dan bukan air kencing atau air mazi. Air mazi biasanya keluar apabila anda merasa teruja terhadap seks dan cecair jernih keluar jika ereksi itu dilurut. Cecair ini dihasilkan oleh pepundi dalam mukosa salur kencing. Sama juga jika anda berdehem atau mengemut selepas selesai buang air kecil. Cecair yang keluar walaupun berwarna kurang cerah, ia sebenarnya air mazi. Jarang perkara sama berlaku apabila anda meneran ketika membuang air besar. Cecair kekuningan itu datang daripada pundi prostat dan pundi seminal yang tertekan ketika najis merentasi usus besar dan menekan kawasan pundi. Air mazi itu najis dan anda perlu mencucinya sebelum mengambil wuduk. Bagaimanapun, anda tidak mandi wajib untuk membersihkan badan. Namun jika berasa was-was, anda perlu mandi wajib.
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Risau sering mimpi"

Catat Ulasan