Risau lebihan kulit jejas prestasi

0 comments
KEMALUAN saya mempunyai lebihan kulit yang bergumpal di bahagian bawah takuk. Saya ingin bertanya adakah situasi ini akan memberi kesan kepada prestasi seks saya? Ini kerana saya dapati bahagian tersebut sangat sensitif kepada sentuhan.
INGIN TAHU,
Ipoh, Perak



Kulit yang berkumpul dan berkedut di bawah takuk kemaluan ialah bahagian yang dikenali sebagai 'frenum' dan ia permulaan cantuman kulit dari bawah takuk yang merentasi kemaluan itu sendiri, kerandut dan lubang najis yang dikenali sebagai 'septum'.

Frenum dan septum mengandungi banyak urat saraf dan jika bahagian itu dirangsang, maka lelaki itu boleh teruja seksual dan klimaks. Jadi tidak hairan bahagian itu sensitif dan jika anda menggesel bahagian itu anda akan cepat teruja dan klimaks.

Jika anda mahu elakkan menggesel bahagian itu, ketika anda bersetubuh gesel kan bahagian atas pangkal kemaluan dan bukan menggeselkan penghujungnya atau bahagian frenum itu.

Jarang sekali kulit frenum tercerut kerana terdapat parutan, bekas berkhatan dan ini akan buatkan kepala zakar terjungkit ke bawah ketika ereksi.

Jika hubungan kelamin dilakukan maka ia akan menyakitkan kerana tekanan parutan. Apabila parutan ini dilegakan maka keadaan akan menjadi seperti sedia kala.

If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Risau lebihan kulit jejas prestasi"

Catat Ulasan