Senggama dalam kereta

0 comments
SAYA perempuan berusia 31 tahun dan selalu berjumpa dengan kekasih sebaya. Ketika berjumpa, kami tidak dapat menahan diri daripada menyentuh kemaluan masing-masing sewaktu berdua-duaan dalam kereta. Perkara yang selalu bermain di fikiran saya adalah saiz zakarnya yang kecil kerana dia berbadan sederhana besar.

Setiap kali hendak memulakan sentuhan pada zakarnya, saya dapati saiz dan ukurannya tetap sama, lembik, pendek serta kecil molek.

Saya berasa tidak puas hati melihat dan memiliki kekasih yang mempunyai zakar kecil tetapi kerana saya sangat sayang padanya, saya tetap menerima dia seadanya.

Kadangkala zakarnya sukar dan tidak dapat menegang apabila saya membuat kuluman dengan mulut, malah hanya seketika ia menegang dan mengeluarkan sedikit air mani.

Selepas menegang, ia serta merta cepat kendur dan mengecil, hanya kepala zakarnya yang tertinggal. Selama ini saya tidak pernah bertanya mengenai keadaan kesihatan zakarnya kerana saya takut dia kecil hati.

Apakah semua itu adalah tanda masalah serius pada zakarnya dan apakah cara terbaik supaya ia sentiasa kelihatan besar dan panjang?

Dan apakah kesan buruk jika kekasih saya berterusan memasukkan jarinya ke dalam kemaluan saya? Saya dapati, setiap kali dia melakukannya, kemaluan saya tidak berasa sakit dan saya dapat merasai kepuasan, ghairah, fikiran menjadi lapang, badan menjadi ringan dan bertambah bersemangat untuk buat kerja selepas itu.

Apabila kekasih saya sering masukkan jarinya dalam kemaluan saya, adakah saya sudah dianggap hilang dara?



RIN

Alor Setar, Kedah




Melakukan hubungan kelamin dalam keadaan tidak sempurna seperti dalam kenderaan atau semak mendedahkan anda dan pasangan anda kepada risiko kecederaan atau ditangkap pegawai mencegah maksiat! Lebih-lebih lagi kerana anda dan pasangan belum bernikah.

Elok kawal diri dan cegah daripada perbuatan sumbang itu. Mengenai keadaan anggota kelamin pasangan, jika kekasih anda berbadan gempal, memang biasa untuk lelaki gempal mempunyai banyak lemak di paras tundun dan akan mempunyai anggota kelamin yang terbenam ke dalam lemak.

Kemungkinan juga anggota kelamin pasangan anda kecil mengikut ukuran kebiasaan anggota kelamin lelaki Asia.

Jika ini suatu isu bagi anda, boleh dicadangkan supaya dia berjumpa doktor untuk mencari jalan membesarkan anggota kelaminnya kerana kini ada pelbagai kaedah tanpa pembedahan dan selamat dan juga saintifik yang membantu menambah perincian ereksi dengan peralatan penarik zakar.

Anda belum lagi melakukan seks penetratif dengan pasangan. Jadi mengikut pandangan kasar, anda masih lagi dara, walaupun anda sudah lakukan seks penetratif dengan ‘jari’.

Jika lebih satu jari digunakan untuk menembusi faraj, selaput dara yang sedia ada mungkin sudah pecah.
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Senggama dalam kereta"

Catat Ulasan