Usah minta ‘bukan-bukan’

0 comments
SEKS oral membabitkan rangsangan seksual yang dialami lelaki atau wanita apabila anggota kelamin dirangsang dengan mulut atau lidah.

Dalam pandangan Islam, seks oral boleh dilakukan dan sesetengah ulama menyatakan tertelan air mani suami adalah makruh. Ada juga yang berpendapat ia tidak melanggar batasan aktiviti berjimak yang diharuskan dalam Islam.

Jadi, terpulang kepada anda dan pasangan untuk menimbangnya kerana paling mustahak, anda berdua tahu bahawa seks dalam perkahwinan adalah ibadah.

Suami perlu lakukan sedekah iaitu bertimbang rasa ketika hubungan intim dengan pasangan dan bukan sekadar melepaskan perasaan dan nafsu syahwat atau meminta yang bukan-bukan daripada isteri.

Jadi meminta atau menekan isteri untuk membuat sesuatu yang tidak disukainya membuatkan ‘ibadah’ suami dan sedekah suami menjadi sia-sia.

Suami perlu beri isteri masa untuk dia menunaikan perkara yang janggal untuknya dan jika dia tidak dapat lakukan kerana tidak selesa, tidak perlu lakukannya kerana banyak cara lain yang boleh memberi keseronokan kepada kedua-dua pihak.

Jika mahu mencuba cara sebegitu, anda berdua digalakkan ada dalam keadaan bersih dan suci sebelum melakukan hubungan seksual.

Nasihat untuk suami, jangan keterlaluan meminta yang bukan-bukan daripada isteri. Tuhan sudah ‘buat’ anggota kelamin untuk tujuan itu dan mungkin itu yang sepatutnya dilakukan!
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Usah minta ‘bukan-bukan’"

Catat Ulasan