Lelaki bukan Islam ingin khatan

0 comments
SOALAN

SAYA bukan Islam dan menghadapi masalah kulit zakar yang masih tidak menurun walaupun usia meningkat 21 tahun. Kepala zakar saya yang berwarna merah masih tidak kelihatan, ia sama seperti waktu saya kanak-kanak lagi.

Saya cuba berkali-kali untuk menurunkan kulit supaya kepala zakar kelihatan ketika melakukan onani, tetapi ia sukar dan menyakitkan. Adakah masalah ini disebabkan kulit berlebihan di zakar atau kulit zakar kental? Perlukah saya berkhatan untuk menyelesaikan masalah ini?

JOHN
Kuala Lumpur


JAWAPAN


Anda menghadapi masalah kulop buta atau masalah kulit penghujung zakar anda yang menutupi kepala zakar menyempit dan tidak terbuka. Ini menyebabkan anda tidak dapat melurutkan kulit penghujung zakar untuk mendedahkan kepala zakar.

Ia tiada kena mengena dengan kulit penghujung zakar kental. Justeru, jika hendak melakukan onani, pasti ia menyakitkan anggota sulit anda.

Sudah tentu juga jika anda berkahwin, kemungkinan hubungan seksual dengan pasangan akan menyakitkan.

Masalah yang anda alami juga dikenali sebagai ‘phimosis’. Cara baik untuk menyelesaikan masalah anda ialah dengan menjalani prosedur berkhatan. Berkhatan dapat mengatasi masalah anda 100 peratus. Anda boleh menjalani prosedur ini di mana-mana klinik yang memberi khidmat itu.
If you like this post, please share it!
Digg it StumbleUpon del.icio.us Google Yahoo! reddit

No Response to "Lelaki bukan Islam ingin khatan"

Catat Ulasan